close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיפים לבחירת חברת ניקיון לבתים פרטיים בחיפה

מערכת שורשכג חשוון, תשפג17/11/2022

ישנן חברות ניקיון בתים רבות לבחירה באזור חיפה, ולכן חשוב לוודא שאתם מקבלים את המרב עבור חשבונות הניקיון שלכם. להלן כמה טיפים לבחירת שירות ניקיון מקצועי לבית

תגיות:
צילום: freepik

ראיונות עם נציגי החברה
אל תעשו את הטעות של שכירת חברת ניקיון לבתים פרטיים בחיפה בבחירה מתוך מאגר מידע שראיתם, או כרטיסי ביקור שחולקו לכם. קחו את הזמן לראיין לא רק את נציג החברה, אלא גם את האדם או האנשים שינקו לכם את הבית. בדרך זו, תוכלו להעריך את כישורי התקשורת שלהם והאם אתם מרגישים בנוח עם ההתנהגות שלהם.

אל תחששו להציב ציפיות. שכרת את החברה הזו שתעשה עבורכם עבודה וצריך להיות ברור מה אתם מחשיבים "נקי". אם יש עבודות מסוימות שחייבות להתבצע בכל ביקור, כגון

צילום: freepik
סידור מיטות או כמות כביסה, חשוב שתבהירו את הציפיות בכתב כבר בהתחלה.

עבודה לפי רשימה מסודרת
ברוב המקרים, חברת ניקיון לבתים פרטיים בחיפה מגיעה לביצוע העבודה עם רשימה של משימות סטנדרטיות שמתבצעות בכל ביקור, אז חשוב לבדוק את רשימת המטלות שלהם ולוודא שהיא תואמת את הציפיות שלכם.

ציוד, כלים ואספקה
חשוב לקבוע מראש מי יספק את חומרי הניקוי (דליים, סמרטוטים, תמיסות ניקוי, שואבי אבק וכו'). חברות מסוימות מציעות הנחה אם הן יכולות להשתמש באספקה של הלקוח; במקרים אחרים, הנהלת חברת הניקיון מעוניינת לבצע את העבודה תוך שימוש בכלים וציוד משלה.

אם אתם מעוניינים בפתרונות ניקיון ירוקים, מצאו חברת ניקיון לבתים פרטיים בחיפה שמפרסמת במצע השירותים שלה אפשרויות ניקיון בטוח, אורגני או טבעי. אם תמצאו חברה שאתם מעוניינים לשכור את שירותיה, אבל נציגיה אינם משתמשים בפתרונות ניקוי טבעיים, אולי תוכלו לספק אותם בעצמכם.

קביעת התעריף
חלק משירותי הניקיון גובים לפי שעה; אחרים מתמחרים את התעריפים לפי כמות העבודה. ודאו שאתם עורכים סיור בביתכם עם נציג החברה ועם מנקה הבית כדי לוודא שכולכם מסכימים על הדרך בה יחויב הפרויקט.

וזה לא הכול. חשוב גם לקבוע את התדירות בה עובדי הניקיון יגיעו לביתכם. התדירות המבוקשת על ידי רוב בעלי הבתים באזור חיפה היא שירותי ניקיון אחת לשבועיים, אבל חברות רבות יגיעו גם מדי שבוע או בתדירות של אחת לחודש.

בחלק מהמקרים, חברת ניקיון לבתים פרטיים בחיפה מציעה שירותי ניקיון מיוחדים, גם לקראת האביב או הסתיו, אם ההעדפה היא לשכור את השירותים רק פעם או פעמיים בשנה.

בדיקת המלצות
אחת הדרכים הטובות ביותר לבחור שירותי ניקיון בתים אמינים באזור חיפה היא בקשת המלצות. אפשר להתרשם מחוות דעת של בני משפחה, חברים וקולגות, ולשאול אותם על החברה שהם שוכרים לניקוי ביתם באופן מקצועי.

קבלת מידע ממקור ראשון על חברה מאנשים שאתם יכולים לסמוך עליהם לחלוטין, מתגלה כצעד יעיל ביותר.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה